Google AdWords reklāmām jauns paplašinājums

Google AdWords reklāmām jauns paplašinājums

DMG 05.09.2014 | ,

Pirms pāris dienām Google paziņoja par jaunu reklāmas paplašinājumu iespēju – piezīmes jeb callouts. Reklāmdevējiem būs iespēja pievienot reklāmtekstiem īsus papildu tekstiņus, kur iespējams norādīt un izcelt vērtīgu informāciju par produktu vai pakalpojumu. Ja iepriekš nācās nopūlēties, lai īsajā reklāmtekstā norādītu galvenās pakalpojumu/produktu īpašības, vai atšķirības no konkurentiem, tad tagad to varēs norādīt ar piezīmju jeb callouts palīdzību.

Google norāda, ka šie reklāmu paplašinājumi tiks ņemti vērā arī Ad Rank noteikšanā. Kā arī – reklāma, protams, izcelsies citu starpā, kas var piesaistīt lielāku apmeklētāju plūsmu, tādējādi paaugstināsies vidējais klikšķu skaits, kas labvēlīgi ietekmē reklāmas kvalitāti.

Jaunie paplašinājumi ir pieejami jau visā pasaulē, un pāris nedēļu laikā tos būs iespējams uzstādīt visos Google AdWords reklāmu kontos.

Vēlamies pievērst uzmanību, ka, iespējams, nāksies pilnībā mainīt reklāmtekstus, lai pilnvērtīgi izmantotu jaunās iespējas un informācija reklāmtekstā nepārklātos ar pievienotajiem tekstiem piezīmēs.

Par iespējām vairāk lasiet Google Inside AdWords emuārā.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai