Latvijas patērētājs kļūst aizvien izvēlīgāks un gudrāks pirms preču iegādes internetā, tādēļ būtisku lomu informācijas izpētē spēlē tieši atsauksmes – šī un citas būtiskas atziņas izskanēja nesenajā „Digital Marketing Group” organizētajā seminārā „Pirkšanas paradumi ir mainījušies – kā ar Tavu biznesu?”
Būtiska informācija, kas izskanēja seminārā – Google svaigākie dati par pircēju paradumiem tieši Latvijā. Kā izrādās, tad 88% pircēju veic tiešsaistes izpēti internetā pirms iegādājas ceļojumu (Vācijā tie ir 83%). 52% veica tiešsaistes izpēti savos mobilajos telefonos pirms iegādājās preci (Vācijā tie ir 49%). Ar finanšu saistītiem pakalpojumiem (kredītiem, nomaksām) tiešsaistes izpēti veic 73% cilvēku (Vācija 62%). Savukārt 13% Latvijas iedzīvotāju veica preču iegādi no citām ES dalībvalstīm.
„Atsauksmēm ir milzīga nozīme šodienas patērētāja izvēlē iegādāties šo vai citu preci vai pakalpojumu, ko apliecināja arī Didža Vilcāna (Google Latvijas komandas pārstāvja) seminārā prezentētie dati. Pircēju vairs ne tik ļoti interesē uzņēmuma piedāvātā informācija, bet gan novērtējums no citiem”, saka Adwords eksperts un „Digital Marketing Group” vadītājs Jānis Elsts.