Digitālais pienesums uzņēmumu eksportā

Digitālais pienesums uzņēmumu eksportā

Annija Graustiņa 26.09.2014

Vakar, 25.septembrī, draudzīgā un iedvesmojošā gaisotnē notika Digital Marketing Group seminārs „Digitālo instrumentu ķīmija eksportam”, kurā savu skatījumu un padomus par digitālo instrumentu izmantošanu eksportā sniedza nozares profesionāļi. Semināra laikā izskanēja aktuāli mūsdienu jautājumi un secinājumi no uzņēmēju puses, kuri meklē veidus, kā sākt eksportēt savus produktus vai to jau dara, bet vēlas piesaistīt arī digitālo pusi, lai sasniegtu sev saistošu auditoriju ārzemēs jau rīt.

„Šķiet lielākais ieguvums uzņēmumiem bija ļoti konkrēta un precīza informācija, ar ko sākt, domājot par eksportu, kādus rīkus izmantot izpētes un sagatavošanās procesā, kā neapjukt lielajā piedāvājumu klāstā un galu galā – kā izmērīt rezultātu, peļņu”, saka „Digital Marketing Group” vadītājs Jānis Elsts.

Kā arī liels ieguvums auditorijai ir līdz šim nepublicēti dati no Google pārstāvja Didža Vilcāna puses: tie rāda, ka no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri lieto internetu, 35.6% to izmanto, lai iepirktos tiešsaistē (on-line), no kuriem 65.8% vispirms veic izvēlētā produkta izpēti (salīdzina citu piegādātāju cenas un noteikumus, atsauksmes sociālajos portālos utt.), pirms reāli veic šo pirkumu. Lieki piebilst, ka šo cilvēku apjoms ar katru gadu aug.

Paldies visiem dalībniekiem par lielisko atmosfēru un aizrautīgajām diskusijām.

Datu avots: Google Consumer Barometer 2014.

Semināru rīkoja „Digital Marketing Group”, sadarbībā ar IT Demo centru, Google un LTRK.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai