Facebook pastāvīgi izvērtē ziņu plūsmas saturu, lai radītu lietotājiem patīkamākas satura proporcijas. Šī gada 21. aprīlī Facebook nācis klajā ar vairākiem ziņu plūsmas atjauninājumiem.
Tiek uzsvērts, ka ziņu plūsmai jāsastāv no jaunumiem, kas auditorijai ir nozīmīgi. Atjauninājumi balstīti pētījumā par auditorijas vajadzībām, kas pēdējo mēnešu laikā gūti, aptaujājot pašus lietotājus.
Lietotāji, kuri Facebook profilā saistīti ar salīdzinoši nelielu cilvēku un lapu apjomu, līdz šim savā ziņu plūsmā saņēma nelielu satura daudzumu. Līdzšinējais algoritms no katra avota paredzēja tikai vienas ziņas publiskošanu ziņu plūsmā. Tagad lietotāji, kas savu laiku pavadīs ziņu plūsmā, saņems vairāk ziņu no cilvēkiem vai lapām, kas viņus interesē visvairāk. Interese tiek noteikta pēc mijiedarbošanās ar katru konkrēto avotu, piemēram, attēlu komentāriem.
Facebook komanda izpētījusi, ka daudzi lietotāji ir apbēdināti, jo nesaņem visus jaunumus no viņiem īpaši svarīgiem cilvēkiem, tā palaižot garām sev nozīmīgu informāciju. Tagad lietotājs saņems vairāk informācijas no tiem avotiem, ar kuriem viņš mijiedarbojies visvairāk.
Daudzi lietotāji ir neizpratnē, kādēļ viņi saņem informāciju ziņu plūsmā par savu draugu komentētajiem ierakstiem. Tagad lietotāji redzēs informāciju, kas viņiem ir patiesi nozīmīga – no avotiem, ar ko katrs pats ir saistīts.
Ko šie atjauninājumi nozīmē mums – korporatīvo lapu satura radītājiem? Jāturpina radīt ziņas, kas interesē mūsu auditoriju un liek tai iesaistīties, tā izrādot interesi par mums kā lapu.