E-pastu mārketings joprojām ir strādā lieliski – 91% pircēju e-pastu lieto katru dienu (pēc ADI datiem).
Bet ar ko izceļas jaunais Google e-pastu mārketings? Ar to, ka tas ir personiskākais līdz šim radītais – reklāmas ziņojumi izskatās praktiski tāpat, kā ikdienas e-pasti, atrodas tieši virs pārējiem epastiem un katrā pastkastītē ir tikai daži, turklāt tie tiek parādīti tikai Gmail lietotāju privātajos e-pastos un par produktiem un tēmām, kas konkrētajam lietotājam ir aktuāli.
Vēlaties savu ziņojumu parādīt tieši tiem lietotājiem, kuri internetā meklē dāvanu valentīndienā? Vai tiem, kuru pastkastītēs jau atrodas ceļojumu piedāvājumi no tūrisma aģentūru e-pastu domēniem? Nav problēmu, turklāt Jūs maksāsiet tikai par iegūtajiem klikšķiem!
Mūsu spēkos ir izveidot kampaņu, kas atbilstoši jūsu uzņēmuma mērķiem uzrunās pareizos cilvēkus īstajā brīdī.