Ja tu zini un seko līdzi tam, ko cilvēki domā par tavu kompāniju, uzņēmumu vai biznesu, tas ir viens no labas attīstības indikatoriem, kas palīdz sasniegt pozitīvas virsotnes biznesa jomā. Pārzinot klientu ieradumus, vēlmes un intereses interneta plašumos tu stiprini sava uzņēmuma izaugsmi. Digitālajā mārketingā reputācija ir uzņēmuma stūrakmens.
Kas ir reputācijas menedžments?
Kā biznesa cilvēks tu noteikti strādā pietiekami daudz, tāpēc sava uzņēmuma, piemēram, Facebook lapu apskatīt sanāk varbūt reizi mēnesī. Lai varētu koncentrēties uz sava uzņēmuma attīstīšanu, tam ir domāts labas reputācijas uzturēšanas serviss. Reputācijas menedžments būtībā ir uzņēmumu atsauksmju apsekošana interneta vietnēs, lai monitorētu cilvēku aktivitāti tavā mājaslapā, publiskajos kontos, sociālajos tīklos, kas var būt jebkurā platformā un veidolā. Tas ir zināms, ka patīkamu iespaidu atstāj rūpes par klientu, viņa jautājumiem un raizēm. Patiess “paldies” vai atbilde uz negatīvu komentāru parāda, kas uzņēmumam rūp un kā tas sevi pasniedz.
Kāpēc reputācijas menedžments ir noderīgs?
Dati, dati un dati – tie ir svarīgākie digitālā mārketinga pasaulē, lai noteiktu, cik bieži lapu vai kontu apskata, kuros laikos un kādas atsauksmes cilvēki pievieno. Visi šie elementi veido prognozes un iespēju izmērīt kā labāk veidot sava uzņēmuma tēlu. Mūsu komanda pārzina tādus tiešsaistes rīkus kā Google Alert, Google Analytics, Facebook Ads un vēl daudzus citus. Ja tev ir biznesa lapa, tad tev ir Google pieejamā informācija par savu uzņēmumu. Paskatīties no klientu skatupunkta ir noderīgi arī tāpēc, ka rodas izpratne par viņu vēlmēm, interesēm, kas piesaista viņus konkrētām tēmām, produktiem, pakalpojumiem.
Kā Digital Marketing Group var tev palīdzēt?
Rūpes par tava uzņēmuma reputāciju būtu mūsu galvenais uzdevums, kas ietvert sevī kontu, mājaslapu apsekošanu un aktualitātes uzturēšanu. Tāpat mēs monitorējam cilvēku atsauksmju un iesaistes plūsmu, lai analizējot iegūtās statistikas un datus, veidotu saturu, kas piesaista cilvēkus. Tādā veidā tev būs mazāk pienākumu un vairāk laika rūpēties par savu uzņēmumu, kamēr mēs uzturēsim tā pozitīvu reputāciju.