Neizmantotās iespējas satura mārketingā

Marta Elste 07.09.2021

Ikdienā, darbojoties digitālajā mārketingā un redzot uzņēmumu centienus veidot saturu, redzam, ka diemžēl ne vienmēr tiek pilnvērtīgi izmantotas visas iespējas, lai no radītā satura iegūtu maksimumu. Satura radīšana bieži ir laikietilpīgs process, kādam pat negulētas naktis un jau n-tie iesāktie bloga raksti, kas tā arī dienas gaismu nav ieraudzījuši. Arī, ja raksts ir tapis, tad […]

Uzzini vairāk

Uzņēmuma stūrakmens – reputācija

Annija Graustiņa 09.06.2017 | , ,

Ja tu zini un seko līdzi tam, ko cilvēki domā par tavu kompāniju, uzņēmumu vai biznesu, tas ir viens no labas attīstības indikatoriem, kas palīdz sasniegt pozitīvas virsotnes biznesa jomā. Pārzinot klientu ieradumus, vēlmes un intereses interneta plašumos tu stiprini sava uzņēmuma izaugsmi. Digitālajā mārketingā reputācija ir uzņēmuma stūrakmens.   Kas ir reputācijas menedžments? Kā […]

Uzzini vairāk

Digitālā mārketinga faktori, kas būtiski uzlabos pārdošanas rādītājus

Laima Grundmane 03.03.2017 |

Pirkumu daudzums var būt apmierinošs, bet kā mēs visi jau zinām, ka vienmēr var būt labāk. Tikai pati apziņa vien, mūs dzen uz priekšu, bet ir reizes, kad trūkst ideju, kā sasniegt izvirzītos mērķus. Šajā rakstā ir uzsvērti mārketinga faktori, kuriem būtu jāvelta pastiprināta uzmanība arī ikdienā, lai veicinātu  pārdošanas apjomu pieaugumu. Atslēgvārdu atbilstība Viens […]

Uzzini vairāk

20 padomi zīmola virzībai digitālajā vidē

Marta Elste 06.11.2016 | ,

Ir skaidrs – lai cik liels vai mazs būtu mūsu uzņēmums, ja jūtam spēku savu pakalpojumu vai produktu iznest ārpus savas pilsētas vai valsts, digitālajā vidē panākumi var būt lieliski… un var arī nebūt. Zīmola veidošana ir vesela zinātne un vienā bloga rakstā vai seminārā to aptvert nav iespējams. Toties ir iespējams sniegt padomus – […]

Uzzini vairāk

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai