Neizmantotās iespējas satura mārketingā
Marta Elste 07.09.2021
Ikdienā, darbojoties digitālajā mārketingā un redzot uzņēmumu centienus veidot saturu, redzam, ka diemžēl ne vienmēr tiek pilnvērtīgi izmantotas visas iespējas, lai no radītā satura iegūtu maksimumu. Satura radīšana bieži ir laikietilpīgs process, kādam pat negulētas naktis un jau n-tie iesāktie bloga raksti, kas tā arī dienas gaismu nav ieraudzījuši. Arī, ja raksts ir tapis, tad […]
Uzzini vairākUzņēmuma stūrakmens – reputācija
Annija Graustiņa 09.06.2017 | digitālais mārketings, reputācija, zīmols
Ja tu zini un seko līdzi tam, ko cilvēki domā par tavu kompāniju, uzņēmumu vai biznesu, tas ir viens no labas attīstības indikatoriem, kas palīdz sasniegt pozitīvas virsotnes biznesa jomā. Pārzinot klientu ieradumus, vēlmes un intereses interneta plašumos tu stiprini sava uzņēmuma izaugsmi. Digitālajā mārketingā reputācija ir uzņēmuma stūrakmens. Kas ir reputācijas menedžments? Kā […]
Uzzini vairākDigitālā mārketinga faktori, kas būtiski uzlabos pārdošanas rādītājus
Laima Grundmane 03.03.2017 | Digital marketing
Pirkumu daudzums var būt apmierinošs, bet kā mēs visi jau zinām, ka vienmēr var būt labāk. Tikai pati apziņa vien, mūs dzen uz priekšu, bet ir reizes, kad trūkst ideju, kā sasniegt izvirzītos mērķus. Šajā rakstā ir uzsvērti mārketinga faktori, kuriem būtu jāvelta pastiprināta uzmanība arī ikdienā, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu. Atslēgvārdu atbilstība Viens […]
Uzzini vairāk20 padomi zīmola virzībai digitālajā vidē
Marta Elste 06.11.2016 | zīmola virzīšana, zīmols
Ir skaidrs – lai cik liels vai mazs būtu mūsu uzņēmums, ja jūtam spēku savu pakalpojumu vai produktu iznest ārpus savas pilsētas vai valsts, digitālajā vidē panākumi var būt lieliski… un var arī nebūt. Zīmola veidošana ir vesela zinātne un vienā bloga rakstā vai seminārā to aptvert nav iespējams. Toties ir iespējams sniegt padomus – […]
Uzzini vairāk