Jaunākie Facebook ziņu plūsmas atjauninājumi, kas ietekmē katru lietotāju
Annija Graustiņa 22.04.2015 | facebook, sociālie mediji
Facebook pastāvīgi izvērtē ziņu plūsmas saturu, lai radītu lietotājiem patīkamākas satura proporcijas. Šī gada 21. aprīlī Facebook nācis klajā ar vairākiem ziņu plūsmas atjauninājumiem. Tiek uzsvērts, ka ziņu plūsmai jāsastāv no jaunumiem, kas auditorijai ir nozīmīgi. Atjauninājumi balstīti pētījumā par auditorijas vajadzībām, kas pēdējo mēnešu laikā gūti, aptaujājot pašus lietotājus. Lietotāji, kuri Facebook profilā saistīti […]
Uzzini vairākDatu anlizēšana VAR būt aizraujoša!
Annija Graustiņa 10.02.2015
Consumer Barometer – jau iepriekš labi pazīstams un praktiski pielietojams digitālā mārketinga stratēģijas rīks (bezmaksas ikvienam!), kas 2014.gada nogalē tika papildināts ar jaunākajiem pētnieciskajiem datiem par to, kā patērētāji mijiedarbojas ar digitālo vidi. Kopumā šobrīd ietverti 10 dažādu kateogoriju dati par 46 valstīm, tai skaitā Latviju. Iespējams uzzināt, kādas ierīces lietotāji lieto, lai meklētu informāciju, […]
Uzzini vairākKā nepazust sociālajos medijos starp citiem zīmoliem un atrast ceļu pie sava klienta?
Annija Graustiņa 05.01.2015 | sociālie mediji
Arvien vairāk uzņēmumu apzinās sociālo mediju ietekmi un izjūt nepieciešamību šo rīku izmantot sava biznesa vajadzībām. Tas ir radījis un turpina radīt informācijas pārpilnību, ko cilvēks vienkārši nespēj uztvert. Kā izcelties starp konkurentiem? Kā radīt lietotājiem pievilcīgu saturu, kas izceltos tūkstošiem citu ziņu vidū? Jārada izteikta, spēcīga zīmola personība, ko daļa sabiedrības vēlēsies identificēt ar […]
Uzzini vairākLabas prakses kritēriji mobilajām mājas lapām
Annija Graustiņa 03.11.2014
Iedvesmojoties no Google veiktā pētījuma, kāds tad ir labs, efektīgs, lietotājam ērts mobilās mājas lapas dizains, ir vērts apskatīt un ievērot šādus kritērijus: Uzsākot darbu, pašiem lapas veidotājiem jāatbild uz jautājumu – kāds tad ir lapas galvenais mērķis: pirkums/ pasūtījums/ reģistrācija vai neko neizsakošais “Uzzini vairāk”. Tas arī dos atbildi, kam tad ir jābūt norādītam “call […]
Uzzini vairāk