Google AdWords reklāmām jauns paplašinājums
DMG 05.09.2014 | adwords reklāmas, google adwords
Pirms pāris dienām Google paziņoja par jaunu reklāmas paplašinājumu iespēju – piezīmes jeb callouts. Reklāmdevējiem būs iespēja pievienot reklāmtekstiem īsus papildu tekstiņus, kur iespējams norādīt un izcelt vērtīgu informāciju par produktu vai pakalpojumu. Ja iepriekš nācās nopūlēties, lai īsajā reklāmtekstā norādītu galvenās pakalpojumu/produktu īpašības, vai atšķirības no konkurentiem, tad tagad to varēs norādīt ar piezīmju jeb callouts palīdzību. […]
Uzzini vairākSeminārs
DMG 25.08.2014 | google seminārs, Seminārs
25. septembrī aicinām uz pasākumu/ semināru visus tos uzņēmumus, kuri meklē iespējas, kā savu preci, pakalpojumus sākt eksportēt jau rīt. Viss, kas uzņēmumam šajā situācijā ir nepieciešams, ir kvalitatīva mājas lapa vairākās valodās, aptuvens priekšstats, uz kuru valsti/ reģionu eksportu attīstīt un interese, kā to visu izdarīt maksimāli īsā laikā, neieguldot milzīgus līdzekļus. Vienu vārdu […]
Uzzini vairākKā izmantot “not provided” datus savā labā?
DMG 28.07.2014
Daži praktiski padomi, kā iegūt detalizētākus datus par Google Organic Search atslēgvārdiem, ko bieži Analytic kontos redzam kā „not provided”. It īpaši tagad, kad Google ir pamainījusi (pastiprinājusi) datu drošības politiku. Pievērsiet uzmanību datiem no citiem meklētājiem. Piemēram, Bings. Lai gan detalizētus datus jūs neiegūsiet, tomēr atslēgvārdus, kuri uz lapu atved lielāko auditoriju, varēsiet gan. […]
Uzzini vairākPanda 4.0 ir klāt
DMG 22.05.2014
Oficiāli Panda 4.0 ir klāt un jau darbojas, kas nozīmē, ka būs vērojamas izmaiņas organiskajos Google meklēšanas rezultātos. Panda ir Google speciālais algoritms, kas ir ieviests, lai uzlabotu meklēšanas rezultātus Google meklēšanas sistēmā. Panda algoritms ir radīts, lai cīnītos ar nekvalitatīvu saturu/tekstu, kas tiek izvietots mājas lapās, tādā veidā Google cīnās ar spamu jeb nekvalitatīvām mājas […]
Uzzini vairāk