Kāda ir YouTube auditorija Latvijā? Vai tajā ir vērts ieguldīt?
DMG 17.04.2014 | youtube, youtube reklāmas
Vakar, 16.aprīlī, Google konferencē aģentūrām, kuras galvenais uzsvars tika vērsts uz YouTube kā mārketinga kanāla piedāvātajām iespējā, TNS prezentēja jaunākos datus par YouTube auditoriju Latvijā. Lūk, svarīgākie no tiem: 59% no visiem Latvijas iedzīvotājiem (vecāki par 16 gadiem) vismaz reizi mēnesī apmeklē YouTube. Šeit svarīgi uzsvērt, ka vairāk kā puse (53%) to dara kādā no mobilajām […]
Uzzini vairākAccelerate Performance – aģentūru pasākums Dublinā 2. diena
DMG 10.04.2014 | agency engage, google partners
Pēc veiksmīgi aizvadītā pirmās dienas noslēguma Guinness alus darītavā, otrā diena Accelerate Performance Agencies@Google aizritēja vairākās stundu garās sesijās par dažādām tēmām – stratēģijām, kas balstītas uz auditoriju, kvalitātes rādītāja mītiem, Doubliclick platformu un mūs tik ļoti interesējošā Youtube iespējām, ko organizēja Latvijas Google komanda. Jānis Elsts, Digital Marketing Group vadītājs īsumā atklāj: “Lai arī […]
Uzzini vairākAccelerate Performance – aģentūru pasākums Dublinā 1. diena
DMG 09.04.2014 | agency engage, google partners
Šonedēļ mūsu kolēģi Jānis un Roberts viesojas Google birojā Dublinā, kur tikām uzaicināti, lai piedalītos aģentūru pasākumā Accelerate Performance Agencies@Google, kas norisinās no 8.-9. aprīlim. 2 dienu pasākumā paredzētas vairākas iedvesmojošas runas, atklātas labākās stratēģijas un interaktīvas sesijas ar Google darbiniekiem. Pasākumā piedalās vairāk nekā 300 aģentūras no visas Eiropas, Tuvajiem Austrumiem un Āfrikas. Pirmajā […]
Uzzini vairākUniversal Analytics “izkāpis” no Beta versijas
Jānis Elsts 03.04.2014 | google analytics, universal analytics
Universal Analytics tagad pieejamas visas iespējas, kas bija klasiskajā Google Analytics – ieskaitot remārketingu. Ja veidojāt remārketinga kampaņas caur Google Analytics, tad šī bija viena no lietām, kas iepriekš atturēja pilnībā pārslēgties uz jauno Universal Analytics. Universal Analytics paver daudz plašākas iespējas datu analīzē, iespējams izsekot lietotāja gaitām, izmantojot User ID, kā arī iespējams sekot […]
Uzzini vairāk