Pirkumu daudzums var būt apmierinošs, bet kā mēs visi jau zinām, ka vienmēr var būt labāk. Tikai pati apziņa vien, mūs dzen uz priekšu, bet ir reizes, kad trūkst ideju, kā sasniegt izvirzītos mērķus. Šajā rakstā ir uzsvērti mārketinga faktori, kuriem būtu jāvelta pastiprināta uzmanība arī ikdienā, lai veicinātu pārdošanas apjomu pieaugumu.
Atslēgvārdu atbilstība
Viens no pamatprincipiem ir izmantot atbilstošus atslēgvārdus. Atslēgvārdam ir jābūt saistītam ar reklāmas tekstu un gala lapu (landing page), tad lietotājs atzīs, ka ir nokļuvis vietnē, kas atbilst meklētajam. Uzsākot AdWords kampaņu būtu pareizi izmantot gan precīzus, gan plašu atslēgvārdu sarakstu, tādējādi lietotāji ierakstot meklēšanas lauciņā kādu no vārdiem, spētu atrast attiecīgo produktu vai pakalpojumu. Izmanto reklāmas vienuma pārskatu AdWords programmā, lai izsekotu līdzi, cik labi darbojas lietotāju atslēgvārdi, kad tiek parādīta reklāma. Vienumu pārskats dod iespēju uzlabot rādītājus un reklāmguvumus. Izvēlies atslēgvārdus, ko pievienot sarakstam, vai turpretī tos izslēgt. Piemēram, veselības produktu bizness integrēja negatīvos atslēgvārdus kampaņā, palielinot VKS no 0.97% uz 1.33%, kā arī reklāmguvumu no 1.12% uz 1.53%. Jo augstāks būs vidējais klikšķus skaits, jo lielāka iespēja, ka apmeklētājs veiks pirkumu.
Ir ļoti svarīgi efektīgi sagrupēt atslēgvārdus zem atbilstošām reklāmas grupām, lai uzlabotu iespējas palielināt reklāmguvuma procentu. Tādā veidā precīzāk sasniedzot lietotāju, kurš meklē konkrēto produktu. Labi organizētas reklāmas grupas noved pie augstas veiktspējas, kas atspoguļo augstu vidējā klikšķa procentu, kas ģenerē reklāmguvumus, uzrāda augstus kvalitātes rādītājus un samazina maksu par ieguvumu (cost per aquasition). Visi šie faktori strādā vienoti, lai maksimizētu investīciju atdevi (ROI).
Cenu izmantošana reklāmas tekstos
Veids, kā radīt atbilstošu lietotāja plūsmu, ir izmantot cenu reklāmas tekstos. Ja cena liksies pieņemama, visdrīzāk reklāma ģenerēs klikšķus un interesenti iegādāsies šo produktu. Attiecīgi palielinot reklāmguvuma procentu. Turklāt, ja cena nešķitīs pievilcīga, tad ietaupīsiet uz lieko klikšķu skaitu. Šī stratēģija ir efektīga īpaši uzņēmumiem, kura produkts vai pakalpojums ir par zemāku cenu nekā konkurentiem.
Gala lapas optimizācija
Reklāmas darbs ir pabeigs, kad lietotājs ir noklikšķinājis uz reklāmas un nonācis mājas lapā. Ir būtiski, ka vietne ir atbilstoša reklāmas tekstam.
Kad frāze ir izvēlēta un lietotājs ir mijiedarbojies ar vietni, tad nolaišanās lapas optimizācija pieprasa, lai lapā būtu atbilstošs konteksts. Reklāmas frāzēm vajadzētu parādīties nosaukumos, virsrakstos, aprakstos un citos tekstos, produktu aprakstošajā daļā. Virsrakstam ir jābūt uzrunājošam, tas ir pirmais, ko lietotājs ierauga. Ja piedāvā fiziskus produktus, ir būtiski, ka lapā ir attēls, kas satur produktu. Tā kā smadzenes apstrādā attēlus 60 000 reizes ātrāk nekā tekstu, lietotājs skars attēlus nekavējoties. Kā arī ir būtiski pievērst uzmanību bildes kvalitātei. Tādā veidā lapa vedīs auditoriju cauri procesam, kas ir loģisks un pārliecinošs. Sāc ar paskaidrojumu, turpini ar produkta labuma iegūšanu, iekļauj rekomendācijas un nobeidz ar aicinājumu uz darbību (call to action).
Optimizējiet iegādes procesu
Izmanto Google Analytics rīku, lai izsekotu līdzi lietotājiem. Analytics ļaus atrast cēloņus, kas iespējams aiztur pirkuma veikumu, tajā pašā laikā dodot iespēju uzlabot lietotāju pieredzi mājas lapā. Pilnveido konversijas ceļu un saīsini to līdz pašam pirkumam, un pārliecinies, ka tas ir vienkāršs un skaidrs. Ir divu dažādu pircēju grupas: tie, kuri ir gatavi pieņemt lēmumu tagad un tie, kuriem ir nepieciešams nedaudz vairāk informācijas pirms pirkuma veikšanas. Izveido vidusceļu, lai gūtu labumu no abu pircēju grupu tipiem.
Izmanto atbilstošus atslēgvārdus, izmēģini dažādas reklāmas tekstu stratēģijas, padari gala lapu lietotājam vienkārši saprotamu un loģisku. Radi potenciālajam klientam aizraujošu iepirkšanās pieredzi un gūsi līdz šim nepieredzēti labus rezultātus.