Kā panākt, lai Jūsu zīmols būtu mīlēts sociālajos medijos?

Kā panākt, lai Jūsu zīmols būtu mīlēts sociālajos medijos?

Annija Graustiņa 21.10.2015 | , ,

Oktobris ir lielisks laiks, lai atskatītos uz šajā gadā padarīto, taču ir atlicis pietiekami daudz laika, lai vēl šajā gadā pamainītu kuģa kursu vēl labākiem panākumiem, ņemot vērā jaunākos datus un tendences. Lasi tālāk un uzzini, ko darīt un ko nedarīt sociālajos medijos vēl šajā gadā!

 

1. Cieni savu klientu

Bieži esam dzirdējuši par karali “Saturu”, bez kura sociālo mediju komunikācija kļūst auditorijai neinteresanta. Interneta un sociālo mediju lietotāji nepārtraukti saņem apjomīgu informācijas daudzumu. Kas notiek ar šo informāciju? Veikli tiek atlasīta tikai noderīgākā un interesantākā.  Lai gūtu panākumus, jāsaprot, ka Jūsu saturam jāliek auditorijai zīmolu iemīlēt, nevis jācenšas pārdot – klientam jāļauj pašam saprast, ka tieši Jūsu zīmols ir viņam piemērotākais.

 

2. Kvalitāte pret kvantitāti

Laiks, kad uzņēmuma publicētās ziņas savā ziņu plūsmā (Facebook un Twitter) saņem pilnīgi visi lapas sekotāji, ir sen pagājis. Runājot par Facebook, jāsaprot, ka sekotāji, kas tiek piesaistīti tikai ar burkānu – balvu, ir mazvērtīgi. Iedomājieties, Jūsu lapa ieguvusi 15 000 sekotāju, taču katrs ieraksts sasniedz vien pāris simtus, un arī iesaiste ir ļoti zema – jo šī auditorija nemaz neinteresējas par Jums. Kā iegūt pēc iespējas lielāku kvalitatīvo auditoriju? Izpaudieties radoši, reklamējiet savu interesanto, kvalitatīvo saturu un savu lapu.

 

3. Radiet attēlus mobilajai videi

Jūs noteikti ne reizi vien esat dzirdējuši, ka sociālo mediju publikācijās būtiska nozīme ir vizuālajam noformējumam. Viena no izplatītākajām kļūdām ir publicēt attēlus, kas satur pārlieku daudz teksta, un nereti teksts ir grūti saskatāms mazo fontu dēļ. Bieži redzam publicētas restorānu ēdienkartes vai pasākumu afišas, kas pat datora ekrānā grūti salasāmas. Jāņem vērā, ka 59% Latvijas Facebook lietotāju to pārlūko gan datorā, gan mobilajās ierīcēs. Nelieciet saviem klientiem samierināties ar grūti saskatāmām detaļām un neliela izmēra tekstiem – radiet un publicējiet dizainu, kas piemērots arī mobilo ierīču lietotājiem.

 

4. Sasniedziet vairāk

Vai arī Jūs uzskatāt, ka labs saturs gūs panākumus bez reklāmas? Ierakstu sponsorēšana ļauj lieliskajām publikācijām sasniegt uzņēmuma mērķauditoriju vienkārši un ātri, turklāt, precīzi atlasot mērķauditoriju, rezultātus iespējams gūt ar pavisam nelielu budžetu. Te jāpiemin vēl viens veids, kā gūt panākumus ar Facebook reklāmu vai sponsorētajiem ierakstiem – Facebook atkārtotais mārketings ļauj sasniegt auditoriju, kas apmeklējusi Jūsu mājas lapu, taču vēl neseko Jūsu aktivitātēm sociālajos medijos.

 

5. Sociālo mediju mārketinga rezultātu mērīšana

Sociālie mediji, protams, ir kanāls, caur kuru mēs komunicējam ar savu auditoriju, ļaujam iepazīt mūsu uzņēmumu un uzturām draudzīgas attiecības ar auditoriju, taču mēs vienlaikus varam iegūt jaunus klientus un darījumus. Lai saprastu, cik lielus ieņēmumus ienes Jūsu aktivitātes sociālajos medijos, nepieciešams identificēt visas saites, kas no sociālajiem medijiem auditoriju ved uz mājas lapu. Tam seko Google Analytics izpēte un analīze, kas ļauj izprast auditorijas rīcību un publikāciju panākumus. Uzkrājiet un analizējiet datus – tie parādīs, kādus rezultātus sniegušas sociālo mediju kampaņas.

 

Kopumā – radiet augstvērtīgu un noderīgu saturu, reklamējiet to, lai sasniegtu jaunu auditoriju, un analizējiet rezultātus!

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai