Kāda ir YouTube auditorija Latvijā? Vai tajā ir vērts ieguldīt?

Kāda ir YouTube auditorija Latvijā? Vai tajā ir vērts ieguldīt?

DMG 17.04.2014 | ,

Vakar, 16.aprīlī, Google konferencē aģentūrām, kuras galvenais uzsvars tika vērsts uz YouTube kā mārketinga kanāla piedāvātajām iespējā, TNS prezentēja jaunākos datus par YouTube auditoriju Latvijā. Lūk, svarīgākie  no tiem:

59% no visiem Latvijas iedzīvotājiem (vecāki par 16 gadiem) vismaz reizi mēnesī apmeklē YouTube. Šeit svarīgi uzsvērt, ka vairāk kā puse (53%) to dara kādā no mobilajām ierīcēm. 30% no visiem interneta lietotājiem YouTube apmeklē katru dienu. Tikpat daudzi to dara aptuveni reizi nedēļā.

Kā rāda TNS dati, tad aktīvākā auditorijas daļa ir vecumā no 20-39 gadiem, no kuriem vairāk kā puse piedalās interakcijā, spiežot “like” un/vai “share”.

Galvenais iemesls, kādēļ cilvēki Latvijā uzturās YouTube, ir izklaide (90%), taču 55% no visiem aptaujātajiem meklē jaunu informāciju par produktiem un brendiem. Taču pats svarīgākais!!! – 47% YouTube lietotāju ir atraduši sev saistošu informāciju par produktu/ brendu, kura ir palīdzējusi pieņemt lēmumu pirms pirkuma izdarīšanas!

Šie noteikti ir ļoti spēcīgi argumenti tiem, kuriem joprojām šaubās, vai ieguldīt laiku un naudu video reklāmās YouTube.

Sākam?

Tev ir projekts, kuram noderētu digitālās ķīmijas pieskāriens? Pastāsti par to un piesakies bezmaksas konsultācijai!

Piesakies konsultācijai