Vakar, 16.aprīlī, Google konferencē aģentūrām, kuras galvenais uzsvars tika vērsts uz YouTube kā mārketinga kanāla piedāvātajām iespējā, TNS prezentēja jaunākos datus par YouTube auditoriju Latvijā. Lūk, svarīgākie no tiem:
59% no visiem Latvijas iedzīvotājiem (vecāki par 16 gadiem) vismaz reizi mēnesī apmeklē YouTube. Šeit svarīgi uzsvērt, ka vairāk kā puse (53%) to dara kādā no mobilajām ierīcēm. 30% no visiem interneta lietotājiem YouTube apmeklē katru dienu. Tikpat daudzi to dara aptuveni reizi nedēļā.
Kā rāda TNS dati, tad aktīvākā auditorijas daļa ir vecumā no 20-39 gadiem, no kuriem vairāk kā puse piedalās interakcijā, spiežot “like” un/vai “share”.
Galvenais iemesls, kādēļ cilvēki Latvijā uzturās YouTube, ir izklaide (90%), taču 55% no visiem aptaujātajiem meklē jaunu informāciju par produktiem un brendiem. Taču pats svarīgākais!!! – 47% YouTube lietotāju ir atraduši sev saistošu informāciju par produktu/ brendu, kura ir palīdzējusi pieņemt lēmumu pirms pirkuma izdarīšanas!
Šie noteikti ir ļoti spēcīgi argumenti tiem, kuriem joprojām šaubās, vai ieguldīt laiku un naudu video reklāmās YouTube.