Jau kādu laiku reklamējaties AdWords vai kur citur? Ik dienas apskatāt Google Analytics datus un priecājieties par apmeklējumu skaita pieaugumu? Cik lieliski, vai ne? Tomēr – vai zināt, kuri reklāmas kanāli strādājuši labāk? Cik daudz pieteikumu mājaslapā nākuši no Google AdWords reklāmas, bet cik – no Facebook ieraksta?
Reklāmas kampaņa bez definēta mērķa ir taustīšanās tumsā. Sen atpakaļ universālveikalu magnāts un mārketinga pionieris Džons Vanameikers (John Wanamaker) ir teicis: “Puse no naudas, kuru tērēju reklāmai, ir izmesta vējā. Problēma ir tajā, ka es nezinu, kura puse.” Iestatot mērķus Google Analytics, kļūst iespējams noteikt, kura puse reklāmu strādā, un kura nē.
Veidojot reklāmas kampaņas, mūsu uzdevums ir sasniegt vislabākos rezultātus, tāpēc mērķu iestatīšana ir priekšnosacījums jebkurai mūsu sadarbībai.