Svētku laiks tuvojas straujiem soļiem un ziemassvētku iepirkšanās drudzis vairs nav aiz kalniem. Meklēšanas tendences parāda, ka cilvēki par Ziemassvētku dāvanām un gada gaišākajiem svētkiem sāk domāt jau laicīgi un Google meklētāju sev par palīgu izmanto jau kopš oktobra, kulmināciju, protams, sasniedzot decembrī. Kā šo informāciju izmantot savā labā un efektīvi sasniegt pircēju?
Cilvēki ienirst meklējumos no saviem datoriem un viedtālruņiem, meklējot skaistākās dāvanas un brīnišķīgākos piedzīvojumus, ko dāvināt mīļajiem, kā arī gardākās maltītes, ko pasniegt galdā un krāšņākos rotājumos, lai piešķirtu patiešām īstu svētku noskaņu savā mājoklī. Kādas ir populārākās meklēšanas frāzes? Lūk, daži piemēri meklējumu skaitam mēnesī: ziemassvētku dāvanas (9900), dāvanas ziemassvētkos (3600), idejas ziemassvētku dāvanām (1900), ko dāvināt ziemassvētkos (880).
Tendences vēsta, ka viedtālrunis iepirkšanās drudzī daudziem ir vislielākais palīgs. Pat atrodoties veikalā, pircēji salīdzina cenas vai arī meklē kādu papildu informāciju par produktu savā viedtālrunī. Nepalaidiet garām iespēju sasniegt savu klientu, izmantojot reklāmas tieši viedtālruņos.
Ja redzat, ka Ziemassvētku laiks jūsu biznesam varētu nest papildu peļņu, tad noteikti izmantojiet iespēju noķert savu potenciālo klientu – izmantojiet reklāmas iespējas Google meklētājā, sasniedziet jaunu auditoriju Google reklāmu tīklā ar efektīvu banneru kampaņu vai arī uzrunājiet savus lojālos klientus atkārtoti, piedāvājot īpašas atlaides.
Turklāt – visiem mūsu jaunajiem klientiem iespējams saņemt papildu kampaņu budžetu līdz 80 EUR! Sazinieties – mums ir padomā lieliski digitālās ķīmijas instrumenti, kas ļaus jums noplenīt vairāk!